Gränsö, (fredag 1augusti)

Ungefär vid 4 tiden drog vi till hemköp, mamma och jag stack in på hemköp och köpte revbenspjäll och potatissallad. Medans pappa och ossi väntade i bilen.
När vi kom tillbaka åkte vi ut mot gränsö kanalen, vi satte oss en bit ut vid bänkarna. Lade ut täcket som ossi låg och busade på. Sen började vi käka lite, sen busade ossi och jag, han verkade gilla att hänga där,vid vattnet bland båtarna och allt. Det var hel mysigt där ute. Förutom att de kom getingar och sånt, puh, men har man mat så har man ^^
vi kom hem ungefär runt 6 halv 7 tiden.



Lägger ut några bilder från gränsö
  Pinnen!  

Lite Ego bilder på mig som jag tagit idag
     

Lite bilder från i förrgår, då ossi's "fästmö" Wilda kom och hälsade på xD
Wild och ossi   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0