Fredag (1a Augusti)

Morgon:
Första Augusti inleds bra här, det är 30 grader varmt ute.
Jag satte klockan  på halv 10, men vaknade vid 10. Så gick jag till köket och gjorde en macka. Åt dock inte upp hela mackan, för de smakade inte gott ^^.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik.

I min spelningslista finns nu låtar som:

Ken Ring - Kelian
Block 44 - Tillbaka till livet
Block 44 - Tar mig förbi
Block 44 - Andas
Block 44 - Straffad
Block 44 - Somliga
Block 44 - Drömmar
Jeff Buckley - Hallelujah
Dole - Jag blöder kärlek
Dole - Tre små ord
Enrique Iglesisas - Can you hear me
Nickelback - Rockstar
Chris Daughtry - I walk that line
Afasi and filthy - Jobb
Declan Galbraith - An Angel
Declan Galbraith - Tears in heaven
Declan Galbraith - Sailing


 

Underbara låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0