..

Nu sitter jag är, mätt och trött!
Varit ute med ossi förut idag, för han ville ut i blåsvädret, så tänkte då går jag ut med honom.
Sen skjutsade mamma mig till kvantum där jag köpte en färdig rätt Fisk med Mandel (potatismos) as god.
Så kom jag hem satte in den i micron och fixade lite under tiden, sen satte jag mig här och åt för jag kollade på American pie - the wedding, den var rätt bra faktist.
Funderar på att duscha nu och sen kanske kolla på Hancook? Den verkar bra, säger dom som sett den iaf, så tänkte jag att då får jag väll med se den då, se om den är något att ha ;P. Vill se arn också :), den verkar skapligt bra. Får se om de blir o se den sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0